Bijuteriile de argint, o alegere inspirata



     Cred ca orice femeie detine o colectie de bijuterii, fie ca sunt din aur, argint sau alte metale. Si eu am numar printre aceste femei si detin o mica colectie de bijuterii, aur nu port ( verigheta este singura bijuterie din aur pe care o port in permanenta), argintul imi place cel mai mult, dar trebuie sa recunosc ca in colectia mea cel mai mult se gasesc bijuterii din alt tip de materiale.
     Asa acum am spus mai sus, argintul imi place cel mai mult, mi se pare finut si cu bijuterii argint, putem accesoriza frumos orice tinuta, indiferent de stil sau culorile alese. Pana de curand cerceii erau cei pe care ii cautam cel mai des, insa acum s-a schimbat situatia, am deja destule perechi si am inceput sa ma orientez catre bratari argint, accesorii pe care le port cel mai des, dau un plus de eleganta oricarei tinute pe care o port, bratarile simple cu charm sunt preferatele mele, nu imi place sa port nimic incarcat.



     Colierele, lantisoarele si ele se gasesc printre preferatele mele. Chiar daca le port mai rar, depinde de starea mea de spirit, de fiecare data aleg sa port lantisoare argint, adaugand un pandantiv argint foarte delicat, pentru un look mai sofisticat.




     Desi accesoriile din argint cu putin mai scumpe decat cele obinuite, mi se pare o investitie buna sa le achizitionam. Ele nu oxideaza si sunt foarte delicate.  Pe site-ul Roxannes.ro se gasesc colectii impresionante de bijuterii de argint, eu am facut un mic wishlist si o sa va arat cateva poze pentru a va putea face o prima impresie, insa pentru mai multe detalii si mult mai multe produse, va invit pe site. Poate veti gasi ceva pentru voi, atat ca si model cat si pentru bugetul alocat, dar si pentru cei dragi, ca tot se apropie Iepurasul!


Voi obisnuiti sa purtati bijuterii de argint?