Say Goodbye to Winter promotion



     Incet, incet trece si iarna si primavara parca isi intra in drepturi. Ahh... ce bine imi pare! Urasc iarna! Venirea primaverii e un prilej de bucurie si fiindca se incalzeste insa e musai sa chimbam garderoba, nu? Parca hainele de anul trecut nu se mai poarta si ne-am dori ceva nou. Am venit astazi cu sugestii de haine superbe, la preturi accesibile si se gasesc si super promotii la acest sfarsit de luna.
     Am indraznit sa scriu despre promotia celor de la SheIn chiar daca momentan nu mai livreaza catre tara noastra. Nu este zi in care sa nu rasfoiesc site-ul si sa crasnesc din dinti din cauza faptului ca nu se mai livreaza catre noi. Sincer e site-ul de care am fost cel mai incantata de-a lungul colaborarii mele.
     Trecand peste asta, oferta acestei luni consta in reducerea de 5$ pentru o comanda de 55$ folosind codul: RFH5, 15$ pentru o comanda de 105$ folosind codul:RFH15, si reducerea de 40$ la o comanda de 200$.

Spring Refresh

Get $5 off over $55          CODE: RFH5
Get $15 off over $105      CODE: RFH15
Get $40 off over $200      CODE: RFH40

Say Goodbye to Cold Winter and Welcome to Spring

You need a new dress for outing

Visit SheIn, you will be surprised



Pulover


Jacheta


Cardigan


Jacheta


Cum vi se par selectiile mele?