Rochii pentru fetite



    In postarile trecute v-am tot vorbit despre rochii, ba de domnisoare de onoare, de mireasa sau elegante pentru orice invitata. Dar cum se poate sa nu vorbim si despre rochite pentru fetite? Nu este posibil asa ceva! Stiti ca de curand, mai exact de 4 luni am nascut un baietel, poate va veti intreba de ce aleg acum sa va vorbesc despre rochii de fetite, insa pe langa hainutele pentru baietelul meu, tot timpul arunc cate o privire si la categoria dedicata rochitelor pentru fetite. Hmmm... poate pe viitor vom avea si o fetita! Hi, hi!
     Gata cu gluma. Am ales sa va vorbesc si despre astfel de rochite, fiindca cu siguranta sunt mamici de fetite ce imi citesc blogul si imi doresc sa le inspir cu diverse modele, care sa le cucereasca inimile si sa isi doreasca sa le cumpere. Tot pe Millybridal UK am ramas super uimita sa vad la categoria Flower Girl Dresses UK o gramada de rochii pentru micile printese, sunt superbe si cu siguranta cele mici vor arata divin imbracandu-le. Eu am facut o mica selectie pentru voi si sper sa gasiti ceea ce va place pe site, atat ca si model cat si ca pret.

  Millybridal Prom Dresses

Rochie mov


Rochie galbena

\

Rochie roz


Rochie alba


Nu-i asa ca aceste rochite arata superb?
Eu m-am indragostit!!