Apa micelara bifazica Garnier- review



     Ultima comanda plassta pe Aoro.ro mi-a sosit imediat dupa Craciun, mi-am luat cateva produse utile si pe care le-am gasit la super reduceri. Mai exact cu doar 80 lei mi-am achizitionat o masca de par, o apa micelara, un fond de ten si o oja. A trecut ceva timp de cand am primit comanda, deci am avut suficient timp pentru a testa produsele, asa ca astazi revin cu primul review.
     Compania Garnier a fost fondata in 1904, incepand ca producator de sampoane si vopsele de par. La baza produselor Garnier stau ingrediente natura si bine cunoscutul slogan al companiei: " Ai grija de tine! ", care atrage atentia asupra faptului ca orice femeie poate fi frumoasa atunci cand se ingrijeste.
     Primul produs despre care vreau sa va vorbesc este apa micelara bifazica de la Garnier. Sunt sigura ca pana acum ati tot citit desprea ea, a fost mare nebunie de la aflarea vestii ca dupa apa micelara normala de la Garnier, a aparut varianta bifazica si toata lumea si-a dorit sa o testeze. Eu am incercat varianta celalalta din sticluta roz si mi-a placut la nebunie, consider ca e cea mai buna lotiune micelara pe care am incercat-o si e si accesibila la pret.


     Dupa cititrea atator review-uri care laudau aceasta apa micelara bifazica, mi-am dorit tare mult sa o incerc si eu. Eu am gasit-o pe Aoro la pretul de 25 lei, dar din ce vad astazi pe site este doar 23 lei.
Ambalajul este acelasi doar culoarea difera. Diferenta celor doua ape micelare este ca cea bifazica contine si ulei, astfel incat promite ca si machiajul rezistent la apa va fi indepartat cu mare usurinta. Eu nu ma pot pronunta in legatura cu machiajul rezistent la apa, intrucat eu nu folosesc deloc astfel
de produse, insa am remarcat ca sterge foarte bine machiajul de pe fata si nu este necesar sa insist. Inainte de folosire, apa micelara trebuie agitata bine pentru a se amesteca apa si uleiul, operatiune ce trebuie repetata destul de des pentru ca apa si uleiul se separa foarte repede. Are un miros placut, dulceag ce se simte subtil. Desi am tenul gras nu am observat ca dupa folosire acesta sa ramana uleios.
     Desi am citit ca folosind aceasta apa micelara bifazica, numarul de dischete folosite  ar scadea, mie nu mi s-a intamplat asa ci folosesc acelasi numar de dischete pe care il foloseam si la celalalta apa micelara.
     Eu ma declar incantata de noul produs Garnier aparut pe piata, isi face treaba foarte bine, curata machiajul usor, fara sa insist iar dupa utilizare pielea ramane extrem de catifelata. Nu am simtit niciun discomfort dupa folosirea sa, cum ar fi usturime sau mancarime.
     Pretul mi se pare foarte avantajos, 23-25 lei pentru o cantitate de 400 ml, menita sa ne ajunga aproximativ 200 de utilizari. Dupa folosirea acestei ape micelare intentionez sa incerc si apa micelara pentru ten cu imperfectiuni.



Voi ati incercat noua apa micelara bifazica de la Garnier?
Cum vi se pare acest nou produs? A meritat atentia voastra?