Machiajul meu cu produse Bourjois



     In ultima comanda plasata pe Aoro.ro mi-am luat doua produse marca Bourjois, mai exact un CC Cream si un rimel. Daca CC-Creamul l-am testat de ceva timp, rimelul a fost o noutate pentru mine, si avand un pret accesibil mi l-am achizitionat repede.
     Brandul francez Bourjois a fost fondat in anul 1863 de catre vizionarul Joseph-Albert Ponsine si este specializat mai ales in cosmetica decorativa. La momentul actual Bourjois ofera o gama variata de produse: rimel, dermatografe, rujuri, demachiante, deodorante, geluri de dus, parfumuri si altele, destinate mai ales femeilor. Brandul Bourjois a inventat pentru prima data rimelul cu doua capete ( Coup de Theatre ) sau fardurile de pleoape pudra in cutiute cu pensula inclusa. Cosmetica Bourjois este indragita nu doar de stilisti profesionisti ci si de o serie de celebritati, ca de exemplu: Kate Hudson, Jessica Simpson, Kate Middleton.

     De-a lungul timpului am incercat multe produse Bourjois si am fost incatata de calitatea lor, mai ales fiindca pretul mi se pare accesibil pentru orice buzunar.
     O sa incep sa va vorbesc despre CC-Cream Bourjois 123 Perfect. Sunt deja la cel de-al treilea tub si sunt mega incantata. Acum aproximativ un an si jumatate am incercat acest produs si chiar daca am mai incercat alte CC- Cream-uri, acestea nu l-au detronat.
     Ambalajul este unul practic, mi-ar fi placut sa fi fost un alt timp de ambalaj, un recipient cu pompita ar fi fost perfect pentru ca in acest fel am fi putut doza mult mai bine cantitatea dorita si nu am risipi produs, insa nici cu recipientul acesta nu pot spune ca intampin mari probleme. Textura CC- Creamului este usor lichida si se aplica foarte usor. L-am aplicat si cu degetele, cu buretel normal, pensula si mai nou cu buretel tip beauty- blender si cel din urma ofera o aplicare perfecta! Desi am tenul gras, dupa aplicare acesta nu luceste ci este perfect matifiat, uniformizeaza foarte bine tenul, nu ofera acel aspect de masca ci unul natural, fresh. Are o acoperire medie intr-un singur strat, insa poate fi aplicat si in mai multe straturi daca ne dorim o acoperire mai mare, fara ca tenul sa para prea incarcat. Eu il folosesc tot timpul, chiar si la ocazii speciale, imi place la nebunie cum arata tenul meu dupa aplicare.




     Desi l-am cautat pe mai multe site-uri, cel mai accesibil pret l-am gasit pe Aoro, doar 38 lei in conditiile in care pe alte site-uri este aproximativ 60 lei. Gramajul este de 30 ml, mie imi ajunge luni bune, caci nu este necesar sa folosim o cantitate mare de produs. Pe site se gaseste in 4 nuante.
     Recomand acest produs, eu sunt tare incantata ca l-am descoperit!



     Cel de-al doilea produs, Bourjois Volume Glamour mascara, pentru volum si curbare, l-am achizitionat mai ales datorita review-urilor pozitive, atat de pe site cat si de pe diferite bloguri. Desi am o gramada de rimeluri deschise, am fost tare curioasa de acesta. Ambalajul mi se pare foarte frumos, elegant iar periuta este una clasica ce permite aplicarea rimelului fara a ne murdari. Negrul este intens si accentuiaza frumos privirea. Dupa aplicare genele sunt alungite si foarte usor curbate insa nu mi se pare ca ofera volum senzational. Dupa ore bune de la aplicare, nu am vazut picatele de rimel pe sub ochi sau sa mi se scurga. Singurul minus pe care eu l-am gasit a fost ca dupa cateva folosiri, produsul s-a ingrosat in sticluta si la fiecare utilizare sunt nevoita sa inlatur excesul de pe periuta pentru a nu-mi incarca prea tare genele.
     Pretul sau este unul foarte bun, doar 29 lei. Daca va place efectul, eu zic sa-l incercati!







Voi ati incercat aceste doua produse?