Despre comanda de la Dresslily, impresii despre produsele primite



     Ieri am mers la posta vamala sa-mi ridic coletul mult asteptat de la Dresslily. L-am desfacut cu mult entuziasm fiindca mi-am ales doua produse tare frumoase si de care aveam nevoie, mai exact o pereche de sandale si un portofel.
     Sandalele mi-au placut la nebunie de cand le-am vazut pe site si din prima am stiut ca le vreau. Singura problema e ca pe perioada sarcinii picioarele mi s-au umflat mult si nimic nu imi mai vine! Desi in mod obisnuit port 36, pe site, la aceasta pereche de sandale cea mai mica marime era 37, asa ca am luat-o pe aceasta, dar nici chiar asa, nu imi vin perfect. Cel mai sigur o sa va spun dupa ce voi naste. Cert e ca sandalele sunt superbe in realitate, sunt facute dintr-un material de calitate, foarte moi si cu siguranta sunt tareee comode. Abia astept sa le pot purta!!
     E prima data cand cumpar ceva de pe acest site dar sunt tare multumita. Preturile mi se par foarte ok iar transportul normal este gratuit in intreaga lume indiferent de greutatea si valoarea coletului.

Sandale




     Portofelul, nu e primul pe care il cumpar de pe site-urile chinezesti si de fiecare data am fost super multumita. Acesta pe care l-am ales eu, desi este negru, descrie perfect vara, avand un imprimeu tare dragut. E bine compartimentat iar pielea este foarte moale. Recomand!

Portofel




Cum vi se par produsele alese?