Ultimele comenzi: SheIn, Romwe, JORD Wood Watches



     De ceva timp nu am mai facut poze pentru outfituri, motivul a fost faptul ca ale mele colete au ajuns la posta vamala si am asteptat sa se stranga mai multe, pentru a nu bate 100 km pana acolo doar pentru un singur colet. Am avut noroc si de faptul ca unul din colete, desi a stat la ei mai mult de 30 zile ( atat cat sta in mod normal un colet ) nu a fost trimis inapoi, am fost sunata inainte, in plus am intalnit o alta vamesa care nu mi-a perceput taxe vamale fiindca pe colete valorile trecute  nu erau uriase. Si asa am incheiat o saptamna, cu 4 colete luate de la vama, plus unul ajuns acasa prin curier. Acum am de munca, nu gluma.
     Mai exact am 2 colete SheIn, 2 Romwe si ceasul mult asteptat de la JORD. Ceasul il astept de mult timp, dar fiindca posta americana e la fel ca posta romana, coletul s-a pierdut, dar cei de la JORD au decis sa mi-l trimita iarasi.
     Ceasul e absolut sublim!! Nu am cuvinte sa va explic cat de mult imi place, deja il vad purtandu-l la muuulte tinute, mi-am ales marimea foarte bine, respectand instructiunile lor si imi vine manusa. Abia astept sa vi-l arat intr-un articol, special.
     Cat despre haine, chiar am multe, 13 articole vestimentare ce stau la rand pentru a fi pozate. Mi-am ales mai mult rochite fiindca vremea este calda si in plus burtica mi-a crescut si ma simt mai bine purtand haine lejere. Dar mi-am ales si tricouri si bluze. Spre surprinderea mea toate produsele alese imi vin, adica nu am dat gres la alegerea marimilor, imi vin chiar si cu cateva kg in plus, dar dupa ce le voi da jos se vor aseza si mai bine.
    O sa va las pozele cu produsele primite si sa-mi spuneti ce v-a atras mai mult din ce ati vazut. Oricum, am pregatite pentru voi 4 tinute pentru saptamana ce urmeaza.

Ceas JORD


  Comenzi SheIn: Rochie burgundy, rochie inflorata, rochie maxi, bluza cu umerii goi, bluza inflorata, bluza alba, tricou.





Comenzi Romwe: Rochie verde, rochie cu imprimeu, rochie din jeans, 2 tricouri, o camasa.



Acestea sunt noutatile din aceasta saptamana!