Ootd- Geanta cu imprimeu si pantofi stiletto



     Am revenit cu o noua tinuta, dupa aproape o luna in care nu am mai fost la poze. Timpul e prea putin si parca nici cheful nu vine intotdeauna, dar astazi a fost zi programata si chiar daca vremea nu a fost deloc asa cum as fi vrut, nu e nici pe departe vara in adevaratul sens al cuvantului, m-am tinut de promisiune. De fapt aveam alta tinuta pregatita, o rochita, dar mi-ar fi fost ingrozitor de frig asa ca am lasat-o pentru weekend, cand sper ca vremea o sa fie mai calda.
    Revenind la tinuta, este una lejera, poate ar fi si mai lejera daca as da tocurile la o parte si le-as inlocui cu sandale cu talpa joasa sau balerini. Bluza imi place tare mult, este lejera iar imprimeul ma inveseleste instant, jeansii i-ati vazut de atatea ori si spre surprinderea mea inca imi vin in zona taliei, atat de elastici sunt.. celalalte perechi de jeansi  deja i-am dat deoparte caci a crescut burtica si nu imi mai vin. Pantofii sunt o investitie tare buna, asa cum v-am mai spus, i-am gasit la super reducere de la 60$ la doar 12$ si nu regret deloc ca i-am luat. Au tocul de 10 cm si pot fi purtati cu usurinta, dar spre surprinderea mea, deja nu mai pot merge la fel de lejer ca inainte pe tocuri. Inca mai sunt la reducere asa ca va recomand sa ii luati! Geanta e primita de curand, imi place la nebunie imprimeul! Culorile sunt vibrante iar ea este foarte spatioasa, pot pune o gramada de chestii in utile, asa cum face orice femeie. Poate fi purtata ca in poze dar are si bareta pentru a o purta pe umar in cazul in care va doriti mai multa libertate in miscare.

Bluza
Pantofi
Geanta









Cum vi se pare tinuta de astazi?