Jucarii pentru baieti



     De cand am aflat ca voi fi mamica de baietel totul s-a schimbat. Pe langa faptul ca venirea lui pe lume va fi implinirea mea, totodata vin si grijile, grija de a-i oferi o educatie buna, de a-i oferi tot ceea ce pot pentru a avea o viata fericita si fara lipsuri.
    Si chiar daca mai am suficient timp sa ma gandesc la aceste lucrurile, de cand am aflat, pe langa toate articolele si materialele legate de a fi mama de baiat, am inceput sa rasfoiesc site-urile pentru a pune pe lista de asteptare tot felul de jucarii pe care sa i le daruiesc la momentul potrivit, in speranta ca-i voi face surprize frumoase, bucuria lui va fi si bucuria mea. Poate credeti ca e prea devreme insa asta simt si asta fac!
     Pentru aceste cadouri am gasit site-ul depozit-online, care pe langa multiplele categorii de instalatii, unelte, electronice se gaseste si categoria de jucarii la preturi avantajoase si care sunt incadrate in noua tehnologie, asa ca am pus pe lista cateva obiecte care mi-ar placea si mie, dar mai ales unui baiat. Daca aveti un baietel acasa, un nepot, verisor, va recomand sa aruncati o privire pe diversele modele.

Avion cu telecomanda


Excavator cu telecomanda


Masina de teren cu telecomanda




Va plac ideile de cadouri pentru baieti?