Ootd- Tinuta casual de weekend



     E weekend deja, inca nu-mi vine sa cred cat de repede trece timpul, parca ieri era luni... Hmm, asa ca astazi va arat o tinuta de weekend, in care puteti face absolut orice, e o tinuta relaxata, casual. Pozele sunt facute weekend-ul trecut, pe cand vremea era ceva mai prietenoasa.
     Pentru aceasta tinuta am ales o camasa in carouri, jeansii negri ( pe care ii ador, ma simt excelent in ei, si probabil ati vazut ca ii aleg in majoritatea outfit-urilor si vesta cea noua.
     O sa incep sa va vorbesc despre camasa in carouri care e absolut dementiala. Ati vazut ca se poarta foarte tare carourile anul acesta si sincer, imi place la nebunie!! Camasa pe care am ales-o eu, este dintr-un material placut la atingere, se simte foarte bine pe piele. E marimea S, pe site era disponibila si marimea XS, si potrivit descrierilor mi s-ar potrivit si XS insa imi place ca acest gen de camasa sa fie mai larga, pentru a o putea purta si cu ceva pe dedesupt. Se poate purta si cu maneci trei sferturi.
    Vesta imi place maxiiiiiim, desi asa cum v-am spus si pe facebook are 2 capse lipsa, insa o voi purta deschisa pana le voi pune la loc. Imi place mult culoarea si faptul ca  nu e foarte groasa insa tine de cald, ma pot misca in voie in ea fara sa ma simt incatusata. E marime unica.

Camasa
Vesta








Cum vi se pare tinuta de astazi?