Ootd- Pulover tip rochie si palton camel



     Afara e tare frumos, soarele straluceste puternic, doar vantul ne mai face ceva probleme, insa acesta nu este un impediment de a iesi la o plimbare.
     Trebuia sa va arat noile produse primite in saptamana ce tocmai se incheie. Desi aparatul meu foto nu este acasa, sora mea a plecat intr-o excursie si i l-am dat ei, am incercat si eu sa ma descurc cu ce am si.. cu un nou fototgraf ( sotul meu ), doar stiti ca fotograful meu era sora mea, dar cum ea nu este acasa acum trebuie sa improvizez.
     O sa va vorbesc despre noul pulover verde, care este mai degraba un pulover rochie fiindca este foarte lung. Desi este marime unica se potriveste aproape tuturor marimilor S-L, cred ca si XL. Mie imi place la nebunie! E pufos si tine de cald, il voi purta foarte des!
     Paltonul imi place la nebunie! Nuanta e ceva mai inchisa decat pe site dar asa imi place si mai mult. Eu mi-am luat S dupa dimensiunile de pe site, aici ma incadram, imi vine foarte bine la umeri si imi place cum se aseaza, insa daca iau ceva mai gros pe dedesupt nu pot face miscari ample, caci ma tine. Nu stiu daca e de vina marimea sau croiala ciudata. Daca mi-as fi luat M, cred ca mi-ar fi fost mare la umeri.. nu stiu ce sa zic. Totusi nu regret deloc ca l-am luat, fiindca arata fabulos!

Pulover
Palton







Cum vi se pare tinuta de astazi?