Ootd- Rochie de ocazie din paiete


Am inceput anul 2016 cu multe rochii de ocazie. M-am axat pe acest tip de rochii fiindca in vara am tot felul de evenimente si mi-au placut atat de mult modelele alese incat mi-am zis ca mai bine le comand de pe acum, decat sa risc sa nu le mai gasesc.
De data aceasta mi-am ales o rochie verde din paiete, Desi mi-a fost teama in privinta lungimii, am crezut ca imi va fi foarte scurta, nu este asa, are o lungime medie, perfecta pentru mine. Din pacate am gresit cu alegerea marimii, mi-am luat-o pe masura L, fiind foarteee larga pe mine, am zis ca o modific insa nu stiu daca va merge si decat sa o stric, prefer sa o vand pe aceasta si sa mi-o iau din nou, pe o masura mai mica. Nu stiu ce a fost in capul meu, caci masurile de pe site sunt corecte si marimea M mi-ar fi venit perfect! 
Oricum mie imi place la nebunie modelul si arata super bine in realitate, in poze par mai plinuta fiindca marimea imi e prea mare, dar daca alegerea mea ar fi fost una potrivita ar fi aratat bestial. Eu va recomand sa o luati, este de caliatte si nici nu costa mult!

Rochie






Cum vi se pare aceasta rochie?

Etichete: , ,