Noua comanda Romwe



Cand am timp intotdeauna imi intorc privirea spre site-urile cu care eu colaborez si care ma atrag ca un magnet. Da, colaborez cu ei, insa stiti ca plasez si eu comenzi, ori de cate ori ceva imi face cu ochiul sau reducerile sunt prea tentante. De data aceasta vorbesc despre Romwe, unde am profitat de transportul gratuit care se pare ca inca este valabil pana pe 5 decembrie si de reducerea de 55% pentru o comanda de 59$. Si am facut o afacere buna.
Cel mai mult mi-am dorit o geanta cu franjuri care m-a cucerit dar am fost anunata pe mail ca nu mai este pe stoc, si acum o am in gand si tot sper sa o gasesc pe alte site-uri, sau.. de ce nu, sa revina pe stoc. M-am indragostit de ea si mi-o doresc tare mult; niciodata nu mi-am dorit asa mult o geanta...
Mi-am luat o geanta, 3 coliere ( fiindca pana acum nu prea m-am axat pe accesorii si acest tip de coliere fac senzatie intotdeauna), o esarfa, o curea de pus in talie si un pulover.
Asa ca o sa va arat ce mi-am comandat si o sa fac inca un articol atunci cand o sa soseasca.

Geanta cu franjuri ( care a fost sold out ) :(



Geanta - pe care am inlocuit-o pe cea de mai sus-



Esarfa



Curea



Colier



Colier



Colier



Pulover


Aceasta este noua mea comanda, pe care abia astept sa o primesc. Ce va place cel mai mult?