Ootd- Fusta rosie si pantofi albastri



   Aveam de mult in minte sa va arat tinuta aceasta, asa ca astazi, vremea fiind frumoasa si destul de calduroasa, am pus in practica gandul ce-l aveam in minte.
   Din tinuta aceasta ati vazut doar superba gentuta, restul articolelor fiind noi pentru voi.
   O sa incep sa va vorbesc despre fusta rosie. Nu cred ca mai e cazul sa spun ca arata divin! Mi-am dorit-o de mult, insa mi-a fost teama sa o iau din cauza alegerii marimii si nu stiam daca acest tip de fusta ma avantajeaza. Mare greseala am facut, trebuia sa o iau cu mult timp in urma. Desi am avut ceva dubii in alegerea marimii, initial am vrut sa iau marimea L din cauza comentariilor de pe site, dar m-am razgandit si mi-am ales M. Sunt super incantata ca am ales aceasta marime fiindca talia este elastica si se muleaza bine pe corp. Asa ca daca va place, si o vreti, sa tineti cont de asta. Materialul este de calitate, moale la atingere si sta exact cum este pe site.
    Pulovarul negru il am de mult timp si din nu stiu ce motive, nu l-am imbracat pana acum si imi pare tare rau, fiindca e asa de frumos... si moale. Detaliile din dantela il fac foarte elegant!
   Pantofii alesi au fost cei ce au sosit de vreo doua saptamani la mine. Au fost foarte ieftini iar designul lor m-a determinat sa ii iau. In realitate arata fabulos, culoarea iese in evidenta si faptul ca au o portiune transparenta ii face si mai atragatori. Sunt extrem de comozi, desi m-am indoit de acest lucru, tocul nu este foarte inalt ca la celalalti pantofi pe care ii am, ma pot misca in voie in ei.

Pulovar
Fusta
Pantofi
Geanta: Luna Style











Cum vi se pare tinuta de astazi?