Ootd- Faux fur vest and fox print dress



   Saptamna ce tocmai se incheie am primit un colet frumos, asa ca trebuie sa va arat produsele, fiindca sunt foarte incantata ele.
  Mi-am ales o rochie cu print dragut si o vesta alba absolut superba!
   Rochia e atat de frumoasa, este dintr-un material elastic si se aseaza foarte bine pe corp. In talie are un snur ce se poate lega exact asa cum ne dorim. La spare se inchide cu un fermoar scurt. Mie imi place la nebunie, deja am purtat-o de cateva ori si m-as simtit tare bine in ea, este comoda si nu ma tine deloc; mi-am ales marimea M si se potriveste descrierilor de pe site.
   Am ales sa port rochita cu vesta alba, o pufosenie!! Este marime unica si desi am crezut ca imi va fi  mica, nu e asa, imi vine perfect! E o vesta ce poate fi purtata la zeci de tinute fara sa dam gres.

Dressfashion Blue Prom Dresses

Rochie
Vesta









Ce produs va place mai mult?