Fixativ L'oreal Professionel Infinium- review



In postarea de astazi o sa va vorbesc despre un produs, de care, fiecare dintre noi- femeile-  avem nevoie. Indiferent daca mergem la o ocazie speciala sau nu.

Este vorba de un fixativ de par L'Oreal Professionnel Infinium. Desi pe site erau doua variante de astfel de produs, mai exact, varianta pentru fixare puternica si varianta pe care am luat-o eu, si anume pe cea cu fixare usoara.
Nu pot spune ca ma dau in vant dupa fixativ, sau ca il folosesc in exces, nu, insa pentru a-mi aranja parul si pentru a-l face sa stea cum vreau eu, este necesar sa il folosesc - fie ca merg la o plimbare in oras sau la o petrecere selecta, am nevoie ca parul sa se aranjeze frumos -. Ce-i drept, urasc sa am senzatia aceea de par teapan, de aceea mi-am luat aceasta varianta.





Sa va spun exact ce-mi doresc eu de la un fixativ si la ce ma uit atunci cand cumpar. 
Cam acestea sunt lucrurile pe care eu le astept de la un fixativ, iar acum  cred ca este cazul sa va spun si parerea mea despre noul produs incercat.

Pentru inceput trebuie sa va spun ca am gasit acest fixativ la o super oferta, nu mai stiu exact cat am dat, insa cert e ca am dat aproape cu jumatate mai putin decat pretul initial, dar nici la pret intreg nu l-as fi ocolit, mi l-am dorit destul de tare. Ambalajul mi-a placut extrem de mult, in tonuri de auriu cu negru, un ambalaj elegant si sofisticat. Sistemul de dozare este specific fixativelor, cu un pulverizator.
Spre bucuria mea, acest fixativ nu miroase deloc urat. Celalalte fixative pe care eu le-am incercat nu mi-au placut deloc ca miros, acest lucru determinandu-ma sa renunt la ele. Sa nu mai spun de super gramajul pe care il are - 500 ml- gramaj suficient de mult cat sa-mi ajunga luni bune!
Dupa aplicare parul este fixat si sta exact asa cum imi doresc, nu are aspectul acela  de teapan ci una spect natural. Din fericire pe par nu raman deloc particule albe care sa arate ingrozitor de urat pe par. Desi il fixeaza destul de bine, parul se piepatana usor si ramane excat ca inaintea aplicarii sale. Aplicat la radacina firului de par, acesta capata volum. Constistenta sa este tip lac.

Produse  L'oreal Paris am mai incercat asa ca, sincer, stiam ca nu voi fi dezamagita.


 Este un produs bun, foarte bun, care mie imi place la nebunie si pe care eu vi-l recomand cu mare drag!

Voi ati incercata cest fixativ?
Ce impresie v-a lasat?

Etichete: , , ,