Jocuri pentru copii



Dragile mele, in articolul de astazi o sa abordez un subiect diferit de ceea ce v-am obisnuit pana acum.
Cu siguranta multe dintre cititoarele mele aveti copii,  nepoti sau verisori care sunt inca tentati de jocurile cu bebelusi. Jocuri care, dupa parerea mea sunt extrem de educative, reusesc sa invete copii sa fie responsabili si in acelasi timp sa se relaxeze.

Desi, este indicat sa nu lasam copii sa stea cu orele in sir la calculator, ci sa realizeze diverse activitati cu noi sau cu prietenii, cateva minute pe z, ar fi de minune pentru un copil sa afle cum si in ce fel se desfasoara lumea inconjuratoare.
Parerea mea este ca jocurile pe calculator sunt importante pentru copii - bineinteles cu masura si cu timp limitat -, fiindca fiecare dintre noi are in casa un calculator, tableta sau laptop si este aproape imposibil ca al nostru copilas sa nu gaseasca ceva de facut.

Fiecare dintre noi, chiar si la varste mai mari, ne place sa ne jucam pe calculator. De ce ? Fiindca acest lucru ne relaxeaza si ne ofera o stare de bine. Asa este si in cazul copiilor.

In timp aceste jocuri dezvolta abilitatile copiilor, afla  lucruri noi si invata sa lucreze in echipa. Nu cred ca jocurile pentru copii ii pot afecta pe acestia, atata timp cat noi, ca parinti le oferim o limita de timp si nu ii lasam sa stea in exces.

Desi inca nu am un copil, imi doresc o fetita.. asa ca pentru cele dintre voi care au deja o minune, va recomand jocuri pentru bebelusi care sa le arate cum sa aiba grija de o fetita, sa o pregateasca de culcare si sa o ingrijeasca exact asa cum si-ar dori si  ea. Sutn enorm de multe jocuri interesante care o vor invata  sa faca curatenie, sa gateasca sau sa-si decoreze casuta. Acestea sunt doar cateva jocuri care o vor duce pe fetita ta intr-o lumea magica.



Voi cat timp  alocati copiilor vostri pentru jocurile pe calculator?