Ootd- Denim shirt




Outfitul de astazi este unul simplu, elgant sau nu, depinde de cum alegem incaltamintea. Eu am ales sa port o pereche de pantofi cu toc.
 Piesa de interes in aceasta tinuta este o camasa din denim. Daca pana de curand camasile nu erau articolele mele de imbracaminte preferate, acum s-a schimbat treaba si deja garderoba mea e plina de astfel de articole. Totusi cea pe care v-o arat astazi fiind din denim este prima camasa pe care o am si imi place la nebunie!!
De cand am primit coletul de la Walktrendy am ramas foarte placut impresionata de calitatea produselor. Modelul este identic ca pe site si materialul de foarte buna calitate.

Camasa ce vi-o arat astazi este marimea S si masurile sunt exact ca pe site.  Poate fi purtata atat cu maneca lunga cat si cu maneca trei sferturi. Mie imi place la nebunie caci poate fi asortata in extrem de multe combinatii, fie casual sau elegante. Este o camasa care, cu siguranta, merita achizitionata. Materialul este foarte calitativ si se calca foarte usor. 

Camasa: Walktrendy
Pantaloni: Kurtmann
Pantofi: Random
Cercei: Random













Cum vi se pare camasa?