OOTD- piesa de rezistenta, geanta Adona





     Desi sambata a fost vremea extrem de frumoasa, se pare ca aceasta nu a vrut sa tina cu mine si sa fie la fel de calduroasa si duminica pentru a reusi sa realizez un outfit mai primavaratic. Insa nu m-am dat batuta si am iesit sa plimb noua mea geanta si cred ca am reusit sa o incadrez perfect in tinuta ( ce-i drept nu e foarte greu, caci e foarte versatila ).

    Vineri v-am aratat geanta primita de pe Adona.ro, si am vazut ca v-a placut mult. Si mie! Extrem de mult, este absolut superba. Si poate fi asortata cu usurinta oricarei tinute, indiferent de stilul adoptat, fie el casual sau elegant.

     Pentru noua tinuta am ales sa port ceva lejer, o pereche de pantaloni crem, un pulovar in aceiasi culoare, noile mele ghete si am ales sa ma feresc de frig cu trech-ul albastru, foarte chic. Totusi piesa de rezistenta din tinuta a fost geanta Claudia care se potriveste perfect!

   Geanta de culoare neagra, este din piele ecologica, de foarte buna calitate si arata foarte bine. Este extrem de incapatoare, prezinta doua compartimente si 4 buzunare in interior. Din pacate vad ca pe site nu mai este disponibila insa am mai gasit o multime de modele care merita atentia voastra. Eu deja am pus ochii pe una.


   O sa va las pozele cu intreaga mea tinuta si astept sa-mi spuneti parere in legatura cu geanta Adona, achizitionata de curand de pe site. Am vazut ca pe site sunt o multime de produse noi abia aduse. Nu mai stati pe ganduri!

Pantaloni: Bershka via Kurtmann
Pulovar: Zenda
Ghete: Jollychic
Geanta: Adona
















Cum vi se pare noua mea geanta?
Pentru mai multe modele va invit pe site-ul Adona.

Etichete: ,