Cadoul de martisor de la Sheinside



    Cei de la Sheinside ne uimesc tot timpul cu noi oferte. A trecut ceva timp de cand v-am prezentat oferta insa ei fiind in vacanta nu au mai fost atat de activi.

    Insa acum si-au intrat in ritm. Au o noua oferta foarte interesanta. Desi in momentul de fata nu mai astept nicio comanda de la ei, mi-au ajuns toate foarte repede. Mai ales ultima care mi-a ajuns in cam o saptamana prin curier rapid acasa.

    Noua oferta consta in 40% reducere la noile produse. Si fiindca pe site sunt ceva produse noi adaugate e o mare bucurie. Planuiesc sa dau o noua comanda asa ca vreau sa va arat ce imi doresc.
  New-Style-Products-Sale!!!!!
40% OFF for the new items!
Seize the chance!
Ends:Mar/5!


     In ultimul timp mi-am luat o multime de pulovere asa ca e timpul sa ma reprofilez.

   Am ales o rochita neagra, cu spatele gol care sigur mi se va potrivi.

Click



     Fiindca in aceasta vara si toamna am cateva nunti la prieteni apropiati am hotarat sa-mi iau o rochie aurie, care arata senzational.

Click



      Mi-am ales si o bluzita neagra si foarte eleganta. Merge purtata foarte usor la multe tinute.

Click




Cam atat pentru nou comanda, voua ce va place de pe site?