Simplitate



   Prima postare din acest an va fi una simpla. Din pacate am cam lipsit de pe blog si de pe pagina de facebook caci am fost cam ocupata iar ultimele zile libere le-am petrecut fara calculator, caci mi s-a stricat monitorul, asa ca acum o sa va arat ce am mai facut.

    De Craciun am petrecut cu familia si prietenii, vizite peste vizite, dar si relaxare. De Revelion, anul acesta, primul an, in care nu am mai plecat la munte sau la restaurant. Am ales sa ies in oras cu sotul la un frumos spectacol si sa vedem superbul foc de artificii. Cei drept a fost extrem de frig, mai exact -20 grade si am cam inghetat.

   Mosul Sis mi-a adus un cardigan superb iar Mos iubit sot mi-a adus o superba geanta, poze nu prea am facut asa ca in pozele acestea nu o sa se vada prea bine frumusetea articolelor.



   Tot in 2014, nu v-am spus, dar am castigat cu un articol pe Blog Awards, un voucher de 150 ron, din care mi-am cumparat un trench superb. Mai multe o sa va arat intr-o postarea speciala.



    Inainte de Craciun am prmit paleta de farduri de la Aoro, si am realizat in seara de revelion un make-up care mi-a placut si a reusit sa-mi puna in evidenta ochii. Am ramas placut impresionata de calitatea fardurilor, insa mai multe o sa a spun intr-o postare separata.








   Pentru manichiura am ales tot oja de pe Aoro, rosie, caci doar e culoarea sezonului, asa-i?



Voi cum ati petrecut aceste zile magice?