Produse Killy's




    V-am aratat pe facebook coletul primit de la Killy's si ati fost tare curioase sa vedeti ce se ascunde in spatele cutiutei.
    Cand l-am primit l-am desfacut cu mare nerabdare, exact ca un copil care isi desface cadoul. Si cand am deschis cutiuta magica am gasit o multime e bunatati!! Da, multe, multe!

    Pana acum nu am incercat niciun produs de la Killy's si recunosc sunt foarte curioasa. Cum eu nu prea frecventez saloanele de manichiura, si nu pentru ca nu mi-as permite, ci prin simplul fapt ca imi place sa am grija singura de unghiile si manichiura mea, aceste lucruri sunt nelispsite pentru a avea unghii frumoase si sanatoase.

     Brandul Killy's a luat nastere in 1993 in Franta ca un brand dedicat periilor de par. Datorita experientei si a pasiunii pentru frumusete feminina brandul Kill'S si-a extins portofoliul de produse pe zona de accesorii cosmetice.



    Desi pana cum eu nu am auzit de acest brand se pare ca produsele Killy's se gasesc si in Romania in cadrul lanturilor de magazine Carrefour, Cora si Auchan.

   Gama Killy's contine:

    Asa ca am primit si eu cateva produse din fiecare categorie.

    Pentru unghii chiar am nevoie de astfel de produse, si abia astept sa le incerc.

Din categoria tratamente pentru unghii am primit:




Produse dedicate manichiurii:




Produse de make-up:




Dupa testarea lor o sa revin cu mai multe detalii.