Merita si barbatul din viata noastra o surpriza



    In ultimul timp v-am tot aratat produse pe care le-am cumparat sau pe care  mi le doresc. V-am aratat cateva wishlisturi de pe diferite site-uri cu hainute pe care mi le doresc. Sunt multe, insa ca pentru orice femeie niciodata nu am destule sau cand ies din casa nu am nimic sa ma imbrac. Asa sunteti si voi?

    Daca pentru mine mi-am facut stocul, cred ca e cazul sa ii acord atentia meritata si sotului meu. Pai, oare lui nu i-ar placea sa vina curierul sau postasul cu produse doar pentru el? Ba da, cum sa nu?

    Asa ca, am aruncat o privire pe site-ul Eachbuyer, site-ul despre care v-am tot vorbit in ultimul timp, la categoria dedicata hainelor pentru barbati, si am gasit cateva chestii interesante, care cre ca i-ar fi pe plac sotului meu.

    I-am ales mai mult hainute sport, caci cele mai elegante prefer sa le luam impreuna, caci tare e pretentios!!

    Acum cu siguranta ii voi face o surpriza tare frumoasa!

Click




Click



Click




Click


Cum vi se par produsele?