Cumperi un produs si il primesti pe al doilea GRATIS!



    Stiti ca cei de la Sheinside cam o data la doua saptamani au cate o promotie, asa ca au trecut doua saptamani de la ultima lor promotie, si au dat startul uneia noi.

  BUY ONE GET ONE FREE!

Back By Popular Demand

You Can Get One Free Item By Buying One,Is It Great?

All Valid On The Selected Items!

Shop Your Love From Sheinside!



    Cum v-am mai spus astept doua comenzi. Dar am mai strans cam 60$ prin Bonus Point Program si am de gand sa dau o noua comanda, produsele sunt adaugate in cosul de cumparaturi si abia asteapta sa fie ale mele ;)). Puteti intra si voi AICI pentru mai multe detalii. Fiindca puteti cumpara hainute gratis, fara prea multa munca.

   In promotia de astazi avem o super optiune. Mai exact, la comandarea unui produs care ne place, il primim pe al doilea gratis. E suuuuper! Pentru ca, putem lua produsul mult dorit si in alta culoare, pentru o varietate de hainute.

   Stiu ca e inca iarna, insa, eu imi aleg hainute atat pentru sezonul acesta, dar si pentru zilele de primavara ce vor urma. Nu vreau sa fiu prinsa pe nepregatite, in plus avand si aceasta oferta e si mai avantajos. Tinand cont ac aceste comenzi, or sa ajunga in aproximativ o luna, e foarte bine, caci u am de asteptat prea mult pana sa le port.

    O sa va arat ceva modele care mi-au placut.



Click



Click



Click



Click


Cum vi se pare noua oferta?