Blog My Valentine 2015






    Se apropie Valentine's day, asa ca cei de la Blog Awards au lansat o campanie Blog My Valentine. Eu v-am mai sus si stiti in ce consta campaniile de pe Blog Awards. Sunt o multime de provocari pentru bloggeri, unde daca respecti regulamentul ( asa e indicat ) si ai o imaginatie bogata poti castiga o multime de premii frumoase, unele pot fi chiar bani cash.

   Sa fiu sincera, am fost cam lenesa si nu am participat la multe campanii ( Rusine sa-mi fie! ), am participat cam la trei campanii, la una am acstigat un premiu garantat, la care toti participantii primeau iar la o campania am fost printre cei 10 care au castigat un voucher pe site-ul zonia. Eu v-am aratat postarea aici. Am fost foarte mandra de mine si imi pare tare rau ca nu m-am implicat mai mult. Dar m-am decis  ca la campania Blog My Valentine sa fiu mai constiincioasa.

    Noua campanie consta in a participa la cat mai multe campanii sponsorizate. In plus daca te numeri printre primele 10 pozitii ale campanie poti castiga premii surpriza, pe langa premiile fiecarei campanii.

    Sper sa reusesc sa fac articole cat mai bune.


  Daca aveti blog, nu ratati aceasta sansa, ar fi pacat, pentru ca puteti castiga cat mai multe premii.