Ruj Supermat Flormar- review



   Nu v-am mai vorbit de ceva timp despre un ruj, asa ca astazi o sa va vorbesc despre unul nou.

    Este vorba de un ruj supermat Flormar, in nuanta 210. L-am castigat la un concurs pe blogul Anei Maria de la BeautyBarometer.



  Culoarea nu este una pe care sa o am in trusa. In general imi cumpar rujuri in nuante nude sau orice nuanta de roz, asa ca noua nuanta a fost o noutate care m-a incantat tare mult. Daca la inceput am crezut ca nu mi se va potrivi, acum sunt foarte bucuroasa ca o am.



   Nici nu stiu exact ce nuanta e, este un caramiziu, dar puteti vedea in poze. Cand l-am pus pe buze si m-am uitat in oglinda mi-a placut maxiiiiim, lucru la care nu m-as fi asteptat, tinand cont ca aceast nuanta nu e in zona mea de ... comfort, sa zic.



  E perfect pentru acest sezon, e in ton cu nuantele toamnei. Cred ca se potriveste oricui.

  Este un ruj cremos, care aluneca usor pe buze, oferind hidratare si catifelare. Are un aspect mat ( nu degeaba e ruj supermat ), dar care nu usuca buzele. Despre miros ce pot sa spun, e specific rujurilor, insa e si usor dulce.

  Culoarea, spre uimirea mea, rezista extrem de bine pe buze, si nu se ia foarte usor, la mine a rezistat in jur de 5 ore.





   Pretul unui ruj din aceasta colectie este in jur de 20 lei, din ce am mai vazut eu pe site-uri, dar nu stiu exact pentru aceasta nuanta.

Ce parere aveti de acest ruj?
Ati incercat vreunul?


Etichete: , ,