Crema hidratanta cu antioxivita si vitamina E



   In articolul de astazi o sa va vorbsc despre o noua crema testata de mine, primita de la Phenalex.srl. V-am vorbit despre crema de maini din aceiasi gama, care mi-a placut la nebunie, aici.

  Este vorba de Crema hidratanta cu antioxivita si vitamina E.






    Dupa ce am folosit crema de maini care mi-a placut la nebunie, am fost foarte nerabdatoare sa incerc si crema de fata. La fel ca toate produsele Beautiful Cosmetics si aceasta crema se gaseste intr-o cutiuta din plastic, ce prezinta un capac transparent ce protejeaza crema. Are un miros natural, pentru mine nederanjant.
Am folosit-o doar ziua, pentru ca seara am incercat-o pe cea speciala de noapte. Ce mi-a placut este ca hidrateaza foarte bine pielea, dar totusi dupa aplicare am simtit pielea usor lipicioasa si mi s-a parut ca tenul luceste destul de tare. Un plus are pentru  ca nu mi-a provocat niciun fel de iritatii, cosuri sau alergii. Nu este necesara o cantitate mare de produs pentru toata fata, ceea ce inseamna ca aceasta crema va tine destul de mult, avand gramajul de 50ml. Culoarea este inchisa, moro si are textura cremoasa.






       Produsul nu contine parabeni, coloranti sintetici, parafine sintetice, phenoxyethanol.




   Mentionez ca eu avand tenul gras, m-am asteptat ca aceasta crema sa nu mi se potriveasca , in general caut produse dedicate in special tenului gras. Cred ca pentru un ten uscat sau normal ar fi perfecta! Hidrateaza intens, lasa pielea catifelata ( exceptand faptul ca e putin lipicioasa, in cazul meu) si este 100% naturala.


    In incheiere eu pot sa va spun ca e o crema naturala ce merita toata atentia voastra, mai als a celor cu tenul uscat/normal. V-o recomand cu drag!

Voi ati incercat aceasta crema?






Etichete: , , ,