Thansksgiving cu o noua reducere



    Mai este putin si vin sarbatorile. Si o data cu ele vin reducerile si surprizele de la Sheinside.
    De data aceasta, cu ocazia zilei de recunostinta, cei de la Sheinside nu fac o reducere de 25% la o comanda de pe 50$. Trebuie doar a folosim la sfarsitul comenzii codul: pretg 25. E suuuper, in felul acesta cumparam si ce avem pe wishlist de ceva timp dar mai ramanem si cu banuti. Asta da afacere!
  Thanksgiving day is coming!Do not stop your steps of Thanksgiving!25% OFF OVER US$50.Code:pretg25

    Eu am vazut pe site cateva produse suuuupeeeerbeee!!!


   Rochia aceasta o am de mult in vizor, e divina. Imprimeul floral pe fundalul acesta alb o face sa arate demential de bine. E perfecta!



   Pulovarasul acesta e si el de mult pe lista mea de cumparaturi si cred ca este timpul sa il am in garderoba! Ma avantajeaza hainutele cu decolteul in V, si nu mai spun de contrastul alb-negru! E superb!



   Si pentru ca e toamna, acest cardigan e perfect. Culoarea ne permite sa-l purtam la mai multe combinatii cromatice fara sa dam gres. Arata foarte bine, atat modelul cat si croiala. Trebuie sa-l am.



Voua care va place cel mai mult?