Noi oferte de la Sheinside



    Se apropie Black Friday, de aceea cei de la Sheinside ne tenteaza cu noi oferte inainte ( va imaginati ce o sa fie in acea zi? ) pentru a intra in ritmul cumparaturilor.

  Refresh The View Before Black Friday!

Beat The Rush!

Buy 2 Get 1 60% Off


   De data aceasta oferta celor de la sheinside este de a cumpara 2 produse din care unul il luati cu 60% reducere. E super tare,nu? Imi plac genul acesta de oferte, economisim ceva banuti si putem lua si un cadou frumos cuiva drag, caci doar se apropie cu repeziciune sarbatorile.

    Eu deja am ochit cateva produse, ca de obicei nu ratez nicio oferta si sunt tare incantata de toate achizitiile de pe site. Sunt produse de calitate si au preturi foarte accesibile, daca mai sunt si reduceri si oferte, e perfect!

    Aceasta rochita imi place la nebunie! Culoarea imi place mult, deja ma vad purtand-o, atat cu tocuri cat si cu ghetute cu talpa joasa si o pereche de dresuri negre. Cred ca s-ar potrivi perfecrt acestui sezon, de ce nu chiar si mai incolo?



    Acest pulovar imi place si el la fel de mult. E simplu, insa detaliile din dantela fac diferenta. Il pot purta in mii e combinatii datorita culorii si cu siguranta nu voi da gres. Voi ce spuneti?


   Si nu in ultimul rand o sa optez si pentru o esarfa. Pai nu e esarfa, elementul nelipsit dintr-o tinuta de toamna? Sunt multe pe site, insa mie mi-a atras aceasta esarfa colorata, ma binedispune!




Ce ziceti? Nu e tentanta ofera de la Sheinside?