Cum trece timpul...



   Astazi vin cu o postare lejera, mai exact sa va spun cum a trecut ziua la mine.

   M-am trezit la 9...da, macar in weekend. Mi-am baut cafeluta si am inceput sa ma aranjez. Cred ca si la mine, ca la orice femeie, aranjatul ia ore intregi chiar daca nu facem mare lucru, dar trebuie sa fim frumoase, asa-i?



   Am iesit in oras, chiar daca sunt foarte racita, trebuie sa ma mai relaxez si eu putin, sa mai uit de raceala asta nesuferita! Si cu ocazia aceasta, mi-am luat si ce imi mai trebuie... desi pot spune ca am cam orice, dar niciodata nu strica ceva in plus. Am fost la Takko Fashion, de unde nu puteam iesi fara a-mi cumpara ceva, si mi-am luat o curea. sunt foarte bune curelele de la ei, intotdeauna acolo ma duc cad am nevoie de una. Pretul sau a fost de 28 lei.
   Nici din Deichmann nu puteam iesi cu mainile goale si mi-am luat o pereche de papucei de casa, foarte caldurosi sunt, pretul lor a fost de 19 lei.
    Iar cum Lidl, se afla in vecinatatea celor doua magazine, am dat si o raita acolo, imi trebuiau dischete demachiante si am profitat de ocazie luandu-mi doua pachete, pretul fiecaruia este de 3 lei, sunt foarte ieftine si super bune.Si o cutie de cea cu aroma de pere si caramel, abia astept sa-l incerc, voi ati baut acest ceai?


    Manichiura mi-am asortat-o inconstient cu pulovarasul ;))


  Si nu in ultimul rand am fost la vot! Da, pai nu trebuie sa ne exprimam parerea? Doar suntem romani.



  Cam atat, acum stau la calculator, mai citesc blogurile mele preferate si iarasi beau o cafeluta.

Voi cum v-ati petrecut ziua?