Sarbatorim copilaria cu Sheinside



   Ati vazut ca in ultimul timp urmaresc din ce in ce mai mult site-ul Sheinside si vanez ofertele. Cum vad una, hop va spun si voua de ea, poate, poate este cineva interesat.

  De data aceasta cei de la Sheinside au reducere 25% la produsele cu imprimeu din desene animate. E super fain! Nu ar fi rau sa avem in garderoba noastra un articol ( sau mai multe) vestimentar ce reprezinta copilaria. E foarte chic si ne poate inveseli ziua. Daca va doriti adaugati Codul :Cartoons25.


Welcome To The World Of Cartoons!



   Eu deja am pus ochii pe cateva produse.

    Acest pulovaras cu imprimeul Mickey, e superb. E perfect pentru o tinuta casual, cu o pereche de jeans si adidasi. Imi place!



  Si hanoracul acesta imi place tare mult, tonurile acelea roz ma scot din melancolia toamnei.



   Eiii am ajuns la acest pulovaras galben superb, l-am vazut pe blogul Ildei de la Lavender Thoughts, si ii venea tare bine, zau ca-l vreau si euuuuu!! :D




   Eu as mai vreau multe dar ma limitez la acestea, nu va faceti griji, pe site sunt o multime de produse superbe!

Pentru a vedea oferta dati click pe prima poza din articol si aratati-mi si mie care va place!! Ce ziceti?

Va astept pulovarasele in comentariuuu!! :*