Concurs!

 

   Acesta este primul concurs organizat pe blog, nu stiu care va fi rezultatul, cati participanti vor fi, insa imi doresc din suflet sa-mi rasplatesc cititoarele.

  Premiul va fi cel din imagine:

- o pereche de jeans ( marimea S/M ) de la Lovelywholesale;
- un colier Sheinside.



  Reguli:

1. Like paginii mele: Beauty with Criss;
2. Share concursului pe facebook;
3. Abonare Gfc ( in dreapta sus unde este scris cu albastru " Inscrieti-va pe acest site").
4. Comentariu la acest articol cu numele de Gfc prin care ma urmariti.

* Optional pentru o sansa in plus: comentariu la un alt articol de pe blog.

                     Concursul se termina pe 24 octombrie ( chiar de ziua mea )

  Cam acestea au fost regulile. Sper sa nu vi se para dificile si mai ales imi doresc sa va placa premiul.

Mentionez ca va fi un singur castigator.

Va astept cu drag inscrierile!