Dipliner Laval- review


   Pana acum v-am vorbit doar despre un eyliner. Acela fiind de la Isabelle Dupont, care mi-a placut mult.
Insa cel despre care o sa va vorbesc astazi este si mai bun.
  Este vorba de Dipliner-ul Laval.


    Sa fiu sincera evit mereu sa folosesc eyelinerul, fiindca nu ma pricep prea bine la trasat corect linia, desi imi place la nebunie cum imi sta, consider ca da un aer sofisticat oricarui make-up.
   Pensula acestui dipliner este foarte potrivita pentru a trasa corest lina, dar eu fiind neindemanatica mereu gresesc trasarea coditei. Asa ca de data aceasta am folosit pensula speciala pentru eyeliner primita de pe site-ul ProduseCosmetice.ro si mi-a iesit bine ( totusi se putea si mai si ;)) ), am fost foarte incantata cand am vazut ca in sfarsit am reusit sa trasez si eu codita bine.

                                                       Am folosit aceasta pensula:


    Sa va spun acte ceva despre acest dipliner. Este negru, foarte intens. Este lichid, insa nu apos, e perfect pentru a reusi sa trasam o linie frumoasa fara sa ne murdarim. Spre bucuria mea, acesta se usuca repede, incat dupa ce am terminat nu va fi nevoie sa asteptam sa se usuce pentru a nu ne murdari pleoapa superioara. Nu se intinde, rezista in jur de 8 ore, poate si mai bine, negrul ramanand la fel de intens ca la inceput.
   Pentru mine acest dipliner este cel mai bun produs incercat pana acum si cu siguranta il voi recumpara.
   Vi-l recomand si voua!






Ati incercat acest produs?
Ce alt produs mi-ati recomanda?
Pupici! :*