SheInside ne uimeste din nou!

                Buna, fetelor!

   Cred ca v-ati obisnuit ca cei de la Sheinside sa ne faca o multime de surprize si reduceri.
   De data aceasta avem 50% reducere la rochiile din dantela. Nu e asa ca e o oferta extrem, dar extrem de tentanta? Stim foarte bine ca dantela ne va scoate din anomimat, asa ca avem sansa perfecta pentru a iesi in evidenta.
  Do you want to get a piece of pretty sexy and affordable lace clothig?

Now you have the chance.Here we go!

Up to 50% off for sheinside new vintage lace embroidery dresses and crochet lace shorts.


  O sa va arat cateva rochii care mi-au furat ochii instant si deja sunt in cosul meu de cumparaturi.
  
   1.  Aceasta rochita mi se pare absolut geniala!! Imi place la nebunie dantela inflorata de sus, nu exista nicio sansa ca atunci cand o voi purta sa nu atrag privirile. La spate are acel decoleteu rotund,foarte sexy. Nu este deloc vulgara, e absolut perfecta!!! O puteti gasi AICI!


  2. Cea de-a doua rochie care a fost pusa in cosul de cumparaturi este acesta rochie neagra, lunga. Este perfecta pentru o petrecere selecta! Imi place mult de tot! O puteti gasi AICI!


   3. Si nu in ultimul rand am ales aceasta salopeta alba. Este atat de speciala. Recunosc, eu nu am mai vazut pe nimeni purtand o salopeta de acest gen. Imi plac manecile din dantela atat de mult!! O fac foarte eleganta! Decolateul in V, imi place fiindca ma avantajeaza acest gen de decolteu. O puteti gasi AICI!




   Voi ati gasit ceva pe gustul vostru? Pupici! :*