Rochii ieftine si de calitate? Am gasit site-ul perfect!

                         Buna,dragile mele!!

    V-am mai vorbit o data despre un site de rochii care mi-a furat inima.
    Acesta este Carmencita Boutique! Intotdeauna mi-a placut sa ma aranjez si sa port haine care imi vin bine dar sa nu fie de o calitate proasta si mai ales sa nu fie foarte SCUMPE. Caci, nu pot spune ca imi pot permite sa-mi iau pe luna cate 3 rochii care costa cam 500 ron fiecare. Am multe cunostinte care dau si 900 ron pe o rochie, pe care o poarta o singura data. Ei bine!! Eu nu-mi permit si nici nu as da atatia bani pe o rochie! Consider ca am si sunt alte lucruri mai importante de facut cu acesti bani decat sa-i arunc pe haine foarte scumpe,pe care sa le port doar o data!
   Si am cam deviat de la subiect! :D
   Ce vreau eu sa spun, este ca acest site, Carmencita Boutique, reuseste sa ma multumeasca pe deplin. Au rochii de ocazie cat si casual, la preturi extrem de mici si materialul lor fiind foarte bun.
   Imi pot lua cate rochii vreau dintr-un buget mai redus,ca al meu.



   O sa va arat rochiile mele preferate!

     1. Aceasta rochie clos, e absolut superba.e atat de eleganta si materialul sau arata foarte bine. Este putin mai lunga in spate, prezinta un fermoar metalic pe spate. E alegerea perfecta pentru o petrecere mai sofisticata! O puteti gasi AICI!



   2. Pentru o plimbare cu fetele am ales aceasta rochita. Este atat de lejera,cu o pereche de sandalute joase, ma voi simti foarte comfortabil si voi fi invidiata de toate fetele. ;)) O puteti gasi AICI!


    Daca aruncati o privire pe site veti vedea o multime de modele frumoase, cu preturi incepand de la 69 de lei!! Foarte tare,nu?? In plus aveti reducere 10% daca dati like pe facebook paginii Carmencita Boutique. Si sa nu uitam, exista si produse exclusiv pentru marimi foarte mari!

   Mie acest site mi-a furat inima si cu siguranta nu voi renunta asa usor la el. Va recomand si voua sa aruncati o privire pe site!

                     Ce parere aveti de produsele alese? Pupici! :*