Gel de dus cu ciocolata, balsam de buze de la Dolce Natura- review

                                        Buna, fetelor!

   V-am aratat pe facebook bunatatile primite de la Dolce Natura. Acestea sunt un gel de dus cu ciocolata si un balsam de buze Bubblegum Pop.


   O sa va spun cate ceva despre acest site. Recunosc e prima data cand am incercat produsele lor, dar sa stiti ca nu m-au dezamagit.
  Dolce Natura este un magazin online care va propune produse eco, bio, organice sub marca Lumen si Essenza & Natura, Bombs Cosmetics, Dolce Saponaria.
 Produsele prezentate de Dolce natura sunt produse bio, eco, nu sunt testate pe animale si sunt dedicate ingrijirii tuturor partilor ale corpului. Atat pentru par, ten, corp cat si parfumuri ambalate elegant pentru a face remarcat orice eveniment.

   Gelul meu de dus natural cu Ciocolata este Marca Saponaria, marca ce se ocupa cu fabricarea si comerializarea produselor cosmetice realizate manual, din cele mai naturale ingrediente.
   Pot sa va spun de acest gel de dus ca miroase tare bine, pe mine ma duce cu gandul la bomboanele de Craciun, frumoasa senzatie mi-a daruit. Face o spuma delicata, iar mirosul persista subtil pe piele cateva ore dupa spalare. Sa nu mai spun de ambalaj!! E absolut GE-NI-AL, prima data cand am deschis coletul sotul meu m-a intrebat daca e lichior ;)) . Imi place la nebunie, este din sticla cu dop de pluta, foarte, foarte ingenioasa idee!! Va recomand cu drag sa il incercati, il puteti gasi AICI!



















  Balsamul de buze Bubblegum Pop, este Marca Bombs Cosmetic, marca ce se ocupa cu fabricarea si comercializarea de cosmetice naturale, create manual, din cele mai fine uleiuri esentiale.
  Pot sa va spun despre el ca miroase delicios, are aroma gumelor copilariei mele Hubba-Bubba. Are o cantitate generoasa si o sa-mi ajunga mult timp, fiindca la o aplicare nu este necesar mult produs. Buzele raman hidratate cateva ore, apoi fiind nevoie de o noua reaplicare. Il puteti gasi AICI!



















  Aceasta este parerea mea despre produsele naturale de pe Dolce Natura, va recomand sa aruncati o privire pe site si cu siguranta ceva o sa va faca cu ochiul.


Voi ati folosit aceste produse? 
Ce parere aveti?
Pupici! :*

Etichete: , , , , ,