Cum sa faci bani usor cu Sheinside

Buna,dragile mele!


     Astazi vreau sa vorbesc fetelor ce au un blog sau si-ar dori sa isi faca unul, si nu stiu acest secret. Putem face bani usor, facand ceea ce ne place cu ajutorul site-ului Sheinside! Nu va vine sa credeti, nu?!
    O sa va explic cum e, eu am aflat de la sora mea ( Unforeseeable-blog) care avand blogul de mai mult timp stia mai bine cum stau lucrurile, acum imi doresc sa impartasesc cu voi aceasta experienta.



     Cei de la Sheinside ne ofera doua metode de a face bani usor:

     Mie imi place cel mai mult cea de-a doua metoda,a stfel incat daca avem mai multe persoane care se inregistreaza pe site de pe blogul nostru, banutii se vor adauga in cont. Banii se vor trimite in contul nostru bancar pe data de 20 a fiecarei luni daca avem stransi cel putin 50$.
     Insa mai este o metoda prin care cei de la Sheinside rasplatesc bloggerii constiinciosi ;)), la aproximativ doua saptamani ei au cate o oferta pe site despre care noi, bloggerii trebuie sa vorbim in cel mai atractiv mod despre ea pentru a atrage cat mai multi clienti.Puneti linkul articolului in casuta speciala apoi veti vedea daca articolul este acceptat sau nu, daca este veti primi in cont 15$. Super,nu?
    Pentru a face banuti usor si facand ceea ce va place va puteti inscrie AICI!

Eu recunosc, cei de la Sheinside sunt foarte corecti si fiecare produs de pe site ajunge in stare perfecta la noi acasa. Eu va recomand sa va inscrieti!

Ce parere aveti? :*