Placa de par de la Philips - review

                                                     Buna , dragile mele !

    Astazi o sa va vorbesc depre placa de par , pe care eu o folosesc , ori de cate ori am nevoie pentru a-mi aranja simplu si rapid parul .
    Este vorba depsre placa de par de la Philips SalonStraight Style & Control .  Prima oara mi-a atras atentia culoarea ;)) . Pot sa va spun despre ea ca , temperatura maxima este de 230 grade
 C , placile sunt  ceramica insa va voi spune mai multe pe parcurs . Pentru a regla temperatura are o rotita , insa nu stiu care sunt exact temperaturile , puteti da o temperatura mai joasa sau mai crescuta in functie de tipul de par . Nu este ca placile de par care puteti regla temperatura exact la gradele dorite .

    Plusurile ei sunt :
         - are maner din cauciuc pentru o utilizare usora si fara sa ne frigem ,
         - are sistem de blocare rapida pentru stocare usoara , il putem pune foarte simplu daca este inchisa corespunzator in husa ei ,
         - cum v-am mai spus caldura de 230 grade C ,
         - placi din ceramica de turmalina pentru par stralucitor si drept
         - ce imi palce tare mult la ea e ca , avand plcile inguste ies niste bucle superbe !!

     Imi este foarte utila aceasta placa , ma scoate din orice situatie , insa pot sa va spun ca atunci cand afara e umezeala parul nu imi sta exact cum l-am asezat , desi am auzit fete care mi-au spus ca , atunci cand afara e umezeala parul lor nu se increteste , probabil depinde de placa si de tipul de par .             Recunosc , am avut o placa in trecut de la Remington care desi atunci mi se parea ca nu imi intindea parul foarte bine  , acum o laud . Nu pot spune ca placa de la Philips nu e buna , insa cea de la Remington mi acum mi se pare ca a fost cu putin peste aceasta .
  Pe viitor as vrea sa incerc alte placi de par atat de la Philips cat si de la Remington .




    Acum o sa va arat parul meu inainte si dupa folosirea placii . Inainte de a-mi intinde parul am folosit spray-ul pentru protectie termica de la Avon , care imi face parul stralucitor si foarte matasos !

   Aceasta este spray ul !




     <--  Inainte





 











   

         <--Dupa





Aceasta este placa mea de par care imi face parul mai frumos si zilele mai usoare !
Voi ce produse electronice de coafat folositi ? Pupici !!! :*:*

Etichete: , ,