Parfumuri preferate Avon

                     Buna, fetelor!!

    Astazi o sa va vorbesc despre parfumurile preferate de la Avon. Stiu ca nu sunt cele mai scumpe si mai extravagante parfumuri, insa mie imi plac enorm de mult si sunt accesibile ca pret.
   Primul meu parfum preferat este Today Tomorrow Always.
   Descriere : Note vibrante intr-un cocktail de arome de frezie,strelitia, mosc si trandafir care iti vor surprinde feminitatea si delicatetea. Categorie: floral.
    Parerea mea: mirosul persita foarte mult timp. Dupa folosirea lui, la cateva zile   hainutele miros extraordinar de bine. Designul lui este foarte finut, excelent pentru o femeie care se respecta.
   Cu siguranta acest parfum va ramane numarul 1 pentru mine, o sa il recumpar cu siguranta dupa ce o sa il termin.

   Cel de-al doilea parfum preferat este Little Black Dress pe care intotdeauna il am in dulapiorul meu.
   Descriere: Florile de cyclama, gardenie si ylan-ylan se imbina gratios cu acordurile dulci ale prunei si moscului. Categorie: floral-orientala.
   Parerea mea: La fel ca si parfumul today, acesta are un miros dulce si  persistent, ambalajul fiind si la acesta la fel de simplu dar atat de elegant. Il folosesc mereu cand am o ocazie speciala, pentru ca acest parfum denota eleganta, feminitate si rafinament.
   Cu siguranta acest parfum va fi recumparat de mine.


   Cel de-al treilea parfum preferat este Rare Pearls.
   Descriere: accente unice de lemn de trandafir,mosc, pruna si mierea se amesteca cu note florale de magnolie si acorduri de lemn de santal. Categorie: floral.
   Parerea mea: este un parfum excelent, la fel ca si celalalte doua si acesta persista in timp iar designul este foarte finut si elegant. Ce-i drept toate parfumurile incercate de mine de la Avon au fost persistente, lucru care ma bucura tare mult, fiindca ce poate fi mai frumos decat un parfum special, persistent la un pret accesibil fiecareia dintre noi?!


  Si nu in ultimul rand vreau sa va prezint un parfum barbatesc, pe care i l-am cumparat sotului meu.
  Parfumul Today Tomoroww Always pentru El. Descriere: un amestec pasional de note de coriandru, salvie incadreaza aroma pur masculina fougere-aromata.
  Parerea mea: E perfect, imi trezeste atatea senzatii cand il miros, nu va pot exprima in cuvinte cat de mult imi place. Cand l-a folosit sotul meu ( care de asemenea este super pretentios) mi-a spus ca ii place mult de tot. Si pe deasupra,cand l-a mirosit sora mea m-a intrebat:"-Al cui e parfumul acesta? Hmmm, ce bine mirose!"
  Deci de acum incolo stiu ce parfum sa-i cumpar sotului! :)



Voi, fetelor ce parfum preferat aveti? Ati folosit pana acum vreun parfum de la Avon? Pupici! :*:*





Etichete: , , ,