NOTD cu Golden Rose !

                                               Buna , fetelor !!


   Astazi o sa va arat inca un OOTD !  Astazi am avut chef de o ceva mai colorat asa ca , am ales o oja intr-o nuanta albastru -moviu de la Golden  Rose !
  Dupa cum veti vedea in poze este o culoare draguta , imi place mult ca straluceste dupa aplicare , desi nu la fel de tare la cea de la Avon sau Orifame , insa arata foarte bine . Singurul defect ar fi ca nu prea rezista pe unghii , la mine sta cam o zi , insa depinde foarte mult de ceea ce fac in acea zi si cu siguranta nu pot sta doar cu mainile in sus  :)) . Insa in colectia mea am foarte multe oje de la Golden Rose in foarte multe nuante dragute .

  Acum o sa va arat pozicile . Mentionez ca a trebuit sa aplic lacul de unghii in doua straturi , fiindca lasand doar primul strat culoarea este cam spalacita .











 Acestea sunt pozele . Se poate vedea din poze ca unghia de la degetul aratator este un pic mai mica , mi s-a rupt si nu am avut timp sa le aduc pe toate la acelasi nivel . Eu sper sa va placa !




 Voi , fetelor , ati folosit lacurile de unghii de la Golden Rose ? Pupici ! :*