NOTD cu Gel Finish, Barely There, Avon - review

                           Buna, fetelor!


     Nu am mai facut de mult un NOTD asa ca o sa va arat alegerea mea in legatura cu manichiura.
     Intr-o postare mai veche v-am aratat oja gel finish de la Avon in nuanta Purplicios, aici.
    Astazi o sa va vorbesc despre oja Gel Finish, Avon nuanta Barely There. Va spun drept ca nu regret nicio secunda alegerea facuta.
   Dupa cum vedeti in poze este un nude, imi place la nebunie cum sta pe unghii si se potriveste la orice, dar absolut la orice tinuta.In general nude-ul si unghiile incolore se potrivesc la orice, fara a da gres in alegerea facuta.


                             




 O sa va spun parerea mea:
      -oja se poate aplica intr-un singur strat, dar eu prefer aplicarea a doua straturi pentru a fi mai accentuata nuanta;
     - aceasta oja straluceste dupa aplicare;
     - din pacate pe unghiile mele nu rezista mai mult de doua zile, insa depinde si de activitatile pe care le ai;
     - pensula ojei nu este foarte groasa, daca luam o cantitate suficienta o putem aplica din prima fara a ne murdari;
     -nu este necesara aplicarea unui top coat;
     -sticluta este foarte chic, facuta din sticla foarte rezistenta, astfel daca o vom scapa jos nu se va sparge;





   Cu siguranta voi incerca si alte nuante din Gama Gel Finish, consider ca face toti banii, pretul sau fiind de aproximativ 12 lei.

                    Voi ati folosit oja Gel Finish de la avon? Pupici! :*