Miniprix -produse de calitate la pret accesibil

                             Buna, fetelor!!

   Astazi vreau sa va vorbesc despre Miniprix. Prima comanda online datorita lor am facut-o. Eu eram cam sceptica in a face o comanda online insa mi-am luat inima in dinti vazand ce produse frumoase au iar pretul lor era mai mult decat acceptabil, mi-am facut cont, mi-am adaugat in cos ce imi doream si de indata am trimis comanda!! Va spun drept, pe cat de sceptica am fost pe atat de mult m-am bucurat ca am facut comanda la ei!! Produsele sunt mult, dar mult mai frumoase decat pe site, materialele din care sunt confectionate produsele sunt foarte bune iar marimile se potrivesc perfect!
   Pe site sunt extraordinar de multe produse, incepand de la hainute pentru femei, barbati, copii pana la accesorii si chiar cosmetice. Da!! ati auzit bine, au si cosmetice, si inca ce cosmetice!!! de la branduri renumite si cu un pret foarte accesibil. O sa va arat cateva cosmetice excelente pe care vi le recomand cu drag.
  1. Lotiune de plaja + After sun -Babaria Sun 450 ml pe care le puteti gasi AICI


















  2. Olay Total Effects crema de zi pentru ochi, pe care o puteti gasi AICI .


















   Si cum vara a sosit ( calendaristic caci vremea de afara nu ne prea arata, dar nu ne pierdem speranta ) avem multe, multe modele de rochii, pantaloni scurti, tricouri cu super preturi. Si cum noi vrem cat mai multe, desi bugetul nostru nu e la fel de mare ca al unui politician :)), rasfoind paginile site-ului Miniprix veti vedea ca pentru bugetul nostru ne vom putea cumpara destule hainute cat pentru o vara intreaga.

  Aaaaa... am uitat sa va spun!!! Ei au reduceri peste reduceri, nu cred ca este zi in care sa nu avem parte de o reducere din partea lor la diverse articole. Si va spun din proprie experienta, abonati-va la newsletter caci veti avea parte de multe surprize din partea lor!

  Acum sa va arat ce imi place mie si am pe lista mea de cumparaturi.

  1. Aceasta superba rochita alba. Deja ma vad purtand-o la o plimbare prin parc cu fetele si de ce nu?! in club, purtand o pereche de sandale cu toc. E perfecta pentru aceasta vara! O puteti gasi AICI la pretul de : 80 lei, dar fiti cu ochii pe site fiindca avem zilnic parte de reduceri, fie de 30%, 50% chiar de 80% . Da 80%!! Ce ne mai putem dori, doamnelor si domnisoarelor?!?






















  2. Aceasta pereche de balerini decupati pe care ii pot purta la rochia de mai sus. Ii puteti gasi AICI la pretul de: 39 lei. Super, nu? Sunt si frumosi si au un pret destul de mic!


  3. Aceasta bluza cu peplum este superba, deja ma vad imbracata cu ea! O puteti gasi AICI la pretul de: 25 lei.

















   Si sa va mai spun un secret, daca aveti orice nelamurire sau vreti o informatie legata de dimensiunile unei perechi de pantofi, marimea unei bluze, orice, ii puteti intreba atat pe site cat si pe pagina lor de facebook Miniprix si va vor raspunde extrem de repede!!!

  Acum o sa va arat un tricou achizitionat de la ei, pe care u il ador, este simplu insa foarte chic!
 Asa arata pe site :




Asa arata pe mine: 


Se vede ca este mult mai frumos in realitate! 

Deci cei de la Miniprix ma au ca si clienta fidela pe viitor, asa ca fetelor, creati-va cont, puneti produsele in cos si gata comanda!!!
Ce parere aveti despre Miniprix? Ati facut vreo comanda? Pupici! :*



Etichete: