Farmec , produse de foarte buna calitate ! -review

                           Buna , fetelor !!


Astazi o sa va vorbesc despre Farmec !  Am plasat acum 10 zile o comada pe site si astazi a sosit, am fost foarte nerabdatoare sa le primesc . Mi-am comandat un sampon si un balsam hidratant de la Gerovital plant si o crema de fata matifianta cu Aloe Vera pentru ten mixt , gras. Eu am testat din aceste produse doar balsamul hidratant care mi-a placut la nebunie !! Dupa aplicare parul meu este atat de moale si se descurca foarte usor . Abia astept sa incerc si samponul , cu siguranta si el imi va placea mult insa o sa revin cu pareri .
La acesta comanda am primit mostre de crema pentru curatarea fetei (fara sapun ) ASLAVITAL ,crema antirid nutritiva GEROVITAL H3 CLASSIC si crema regenerare avansata GEROVITAL H3 RETINOL in plus am primit si un catalog GEROVITAL H3 EVOLUTION.

































 Despre crema hidratanta matifianta pot sa va spun doar atat : o ador !! Pana acum nu am avut nicio crema care sa imi placa atat de mult, mi-am achizitionat-o fiindca pe site-ul lor am citit doar pareri pozitive depre ea si m-au convins .
  Eu nu-i gasesc niciun minus acestei creme asa ca va spun plusurile ei .
  Inainte de toate o sa va spun ce scriu ei pe ambalaj :
         Ten mist, gras / Parfum hipoalergic
           Crema este formulata special pentru a regla secretia de sebum si pentru absorbtia excesului de grasimi , tenul gras sau mixt fiind astfel hidratat si matifiat. Aceste efecte sunt asigurate prin asocierea extractului de Aloe Vera cu Sebaryl . Extractul de aloe Vera are puternice efecte hidratante , antimicrobiene si antiinflamatoare iar complexul Sebaryl  asigura reglarea secretiei de sebum si hidratare optima a tenului .
           Utilizare : Crema se foloseste zilnic, dimineata si seara .
           Rezultat : Ten matifiat si hidratat .
      TESTAT DERMATOLOGIC .

Ce spun eu : Eu sunt de acord cu tot ce scrie pe ambalaj, adica tot ce promite aia face .
    - ambalajul este un borcanas din plastic , foarte usor si este atat de finut , imi place mult de tot;
    - crema are o textura diferita de celalalte creme , este ca un gel , astfel pentru aplicare vom lua exact cantitatea de crema dorita;
    - este parfumata , are un miros foarte placut, pentru mine nu este deloc deranjant ci dimpotriva;
    - dupa aplicare pielea este matifiata si hidratata , este atat de catifelata intreaga zi pana la urmatoarea aplicare, seara;
    -eu aplic crema zilnic, dimineata si seara ;
    - cantitate 50ml , imi va ajunge mult timp fiindca nu este necesara o cantitate mare pentru aplicare.

O puteti gasi AICI , pretul sau fiind de : 10,86 lei .



   











  In concluzie aceasta crema mi-a castigat increderea, cu siguranta o voi recumpara!
  Si in perioada 10-30 iunie la orice comanda plasata primesti cadou oglinda Gerovital . Super!

                Voi ati folosit produse Farmec ? Pupici ! :*

Etichete: , , ,