Dove- review

                               Buna, fetelor!!


     A trecut ceva timp de cand nu am mai postat. Recunosc, nu e prea frumos din partea mea, insa sunt super ocupata si nu am timp atat de mult cat mi-as dori pentru a realiza cat mai multe articole utile pentru voi.
     Astazi o sa va vorbesc depre Dove, mai exact intreaga gama de produse de care are nevoie o femeie pentru a se ingriji.
     Se stie din postarile anteriore ca eu iubesc produsele Dove! Toate sunt pe placul meu, nu a fost niciun produs care sa nu imi placa.
     Eu din aceasta gama le am pe toate, dotorita concursului oraganizat de cei de la Dove pe diferite blogguri. Eu le-am castigat pe blogul Shopping Therapy Cristina , ma bucur mult ca i-a placut raspunsul meu legat de frumusete. Va recomand sa intrati pe blogul ei si sa aruncati o privire, veti afla foarte multe lucruri utile! <3




  Asa ca o sa spun care ceva despre fiecare produs.
  Incep cu samponul Dove Intense Repair, care imi place mult de tot.
  Ce spun ei : -are la baza complexul KERATIN REPAIR ACTIVES care ajuta la refacerea proteinelor la nivel celular. Bucura-te de un par mai puternic si mai stralucitor.
  Ce spun eu : - imi place ca face multa spuma, nu stiu de ce, dar imi plac sampoanele de acest gen, am incercat sampoane care nu faceau prea multa spuma si nu ma multumeau;
                     -cel mai important rezultat vazut la mine a fost ca nu fac deloc matreata, ceea ce e un mare plus din partea mea, am mari probleme cu sampoanele, fiindca am mai incercat unele care imi faceau parul foarte frumos, foarte hidratat insa din pacate aveam matreata;
                     - in legatura cu stralucirea nu pot sa va spun foarte multe, fiindca am folosit si un balsam dupa folosirea samponului, nu din aceeasi gama, insa se afla pe lista mea de cumparaturi o masca de la Dove. In orice caz, rau nu mi-a facut.
  Cu siguranta o sa recumpar acest sampon, si cum am spus si masca pentru rezultate si mai bune!




















   Gelul de dus Dove
  Ce spun ei : -contine o combinatie Dove unica de agenti de hidratare ce hidrateaza pielea din profunzime (spun mai multe insa o sa va spun pe scurt pentru a nu va plictisi)
  Ce spun eu : -e gelul meu de dus preferat!
                    - textura sa e cremoasa;
                    - are un miros foarte placut care rezista subtil si la cateva ore dupa aplicare;
                    - pielea ramane hidratata.
 Cu siguranta o sa il recumpar, am folosit geluri de dus de la Dove si cu alte arome. Sunt super!!















  Laptele de corp nutritiv Dove . Ce spun ei, acelasi lucru o sa il spun si eu :
                                                 -miros foarte placut;
                                                 - piele hidratata si catifelata dupa aplicare.

















  Deodorant antiperspirant : - are mirosul foarte placut;
                                        - dupa aplicare am observat ca nu mai transpir cateva ore bune. E perfect!!



















  Acelasi lucru il spun si despre Dove Original Deodorant Roll-on.


















  Si nu in ultimul rand Sapunul Dove : pe care il folosesc destul de des, este hidratant
                                                      -lasa pielea catifelata, il folosesc chiar si pe fata.














   Cu siguranta produsele Dove sunt printre cele mai bune produse! Intotdeauna vor fi in rutina mea zilnica de ingrijire.
   Voi, fetelor ce parere aveti despre produsele Dove? Pupici! :*

Etichete: , , , , ,